Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
1994
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
總結: | Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan
pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD)
field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi
melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan
rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration"
ilustrasi berperingkat/step
:losure Illustration"·.
The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the
ences in achievement between student teachers who are
dependent (FD) and those who are field independent (FI)
teaching tearning situations in biology lessons using
brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS)
of illustrations. |
---|