Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza

Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Don, Ahmad Jasmi
格式: Thesis
語言:English
出版: 1994
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilustrasi berperingkat/step :losure Illustration"·. The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the ences in achievement between student teachers who are dependent (FD) and those who are field independent (FI) teaching tearning situations in biology lessons using brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS) of illustrations.