Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza

Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Don, Ahmad Jasmi
格式: Thesis
语言:English
出版: 1994
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilustrasi berperingkat/step :losure Illustration"·. The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the ences in achievement between student teachers who are dependent (FD) and those who are field independent (FI) teaching tearning situations in biology lessons using brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS) of illustrations.