Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza

Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Don, Ahmad Jasmi
格式: Thesis
语言:English
出版: 1994
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-usm-ep.29901
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.299012021-01-26T02:38:29Z Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza 1994 Don, Ahmad Jasmi L Education Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilustrasi berperingkat/step :losure Illustration"·. The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the ences in achievement between student teachers who are dependent (FD) and those who are field independent (FI) teaching tearning situations in biology lessons using brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS) of illustrations. 1994 Thesis http://eprints.usm.my/29901/ http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L Education
spellingShingle L Education
Don, Ahmad Jasmi
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
description Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilustrasi berperingkat/step :losure Illustration"·. The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the ences in achievement between student teachers who are dependent (FD) and those who are field independent (FI) teaching tearning situations in biology lessons using brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS) of illustrations.
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Don, Ahmad Jasmi
author_facet Don, Ahmad Jasmi
author_sort Don, Ahmad Jasmi
title Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
title_short Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
title_full Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
title_fullStr Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
title_full_unstemmed Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
title_sort perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 1994
url http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf
_version_ 1747820241576001536