Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
1994
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
id |
my-usm-ep.29901 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.299012021-01-26T02:38:29Z Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza 1994 Don, Ahmad Jasmi L Education Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilustrasi berperingkat/step :losure Illustration"·. The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the ences in achievement between student teachers who are dependent (FD) and those who are field independent (FI) teaching tearning situations in biology lessons using brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS) of illustrations. 1994 Thesis http://eprints.usm.my/29901/ http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
L Education |
spellingShingle |
L Education Don, Ahmad Jasmi Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
description |
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan
pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD)
field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi
melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan
rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration"
ilustrasi berperingkat/step
:losure Illustration"·.
The pu.t'"pose, of this study 1s to investigate the
ences in achievement between student teachers who are
dependent (FD) and those who are field independent (FI)
teaching tearning situations in biology lessons using
brosure/<global' (GG) and disclosure/•step b~ step' (SBS)
of illustrations. |
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Don, Ahmad Jasmi |
author_facet |
Don, Ahmad Jasmi |
author_sort |
Don, Ahmad Jasmi |
title |
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
title_short |
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
title_full |
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
title_fullStr |
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
title_full_unstemmed |
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
title_sort |
perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
1994 |
url |
http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf |
_version_ |
1747820241576001536 |