Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...
Saved in:
主要作者: | Don, Ahmad Jasmi |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
1994
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
由: Esa, Norizan
出版: (2002) -
Kesan penggunan perisian pendidikan terhadap pencapaian pelajar merentasi gaya kognitif
由: Mohamed, Hasnah
出版: (2012) -
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
由: Musa, Nurliana
出版: (2008) -
Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan
Inkuiri Terhadap Pencapaian Dan Pengetahuan
Geografi, Motivasi Dan Perlakuan Inkuiri
Pelajar Berbeza Pencapaian:
Satu Kajian Eksperimen
由: Mohamed, Nik Mohd Zaki Bin Nik
出版: (2013) -
Keberkesanan animasi grafik dalam kalangan pelajar berbeza gaya kognitif dan kebolehan visualisasi spatial di Politeknik
由: Madar, Ahmad Rizal
出版: (2009)