Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
Penyelidikan ini bertujuan untuk mengkaji perbezaan pencapaian pelajar bergaya kognitif field dependent' ( FD) field independent' (FI) dalam pemelajaran biologi melalui pengajaran yang menggunakan teknik pernyataan rasi serentak/.global' (GG) atau uclosure illustration" ilus...
Saved in:
Main Author: | Don, Ahmad Jasmi |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
1994
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29901/1/Ahmad_Jasmi_Don.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Modul-Modul Multimedia
Berasaskan Komputer Yang Mempunyai
Beban Kognitif Berbeza Ke Atas
Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit
Dalam Biologi
by: Esa, Norizan
Published: (2002) -
Kesan penggunan perisian pendidikan terhadap pencapaian pelajar merentasi gaya kognitif
by: Mohamed, Hasnah
Published: (2012) -
Model pembelajaran berasaskan kaedah penyelesaian masalah ke atas pelajar berbeza gaya kognitif dan kemahiran logik
by: Musa, Nurliana
Published: (2008) -
Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan
Inkuiri Terhadap Pencapaian Dan Pengetahuan
Geografi, Motivasi Dan Perlakuan Inkuiri
Pelajar Berbeza Pencapaian:
Satu Kajian Eksperimen
by: Mohamed, Nik Mohd Zaki Bin Nik
Published: (2013) -
Keberkesanan animasi grafik dalam kalangan pelajar berbeza gaya kognitif dan kebolehan visualisasi spatial di Politeknik
by: Madar, Ahmad Rizal
Published: (2009)