Pembinaan Modul Berasaskan Pendekatan Projek Untuk Meningkatkan Kemahiran Berkomunikasi Murid Tadika
Kajian ini bertujuan untuk membina sebuah modul pengajaran sebagai panduan guru prasekolah untuk melaksanakan pendekatan projek. This study aims to develop a teaching module named PProKom as a guide for preschool teachers to implement the Project Approach.
Saved in:
主要作者: | Abdul Rahman, Noor Miza |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29919/1/NOOR_MIZA_BINTI_ABDUL_RAHMAN.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan Modul Berasaskan
Pendekatan Projek Untuk
Meningkatkan Kemahiran
Berkomunikasi Murid Tadika
由: Abdul Rahman, Noor Miza
出版: (2015) -
Intervensi “Cekap Menulis” Untuk Meningkatkan Kemahiran Tulisan Tangan Murid Autisme
由: Ch’ng, Hui Ling
出版: (2022) -
Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan
Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
由: Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
出版: (2022) -
Pembangunan Dan Keberkesanan Modul Perancahan Berstruktur Dalam Pembelajaran Berasaskan Projek Terhadap Pengetahuan Dan Kemahiran Bagi Projek Mesin Larik Pelajar Politeknik
由: Rubani, Siti Nur Kamariah
出版: (2016) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak Dengan Integrasi i-Think Dan Brain Gym Untuk Meningkatkan Kefahaman Konseptual Dan Motivasi Belajar Fizik Pelajar Matrikulasi
由: Mazlan, Azlina
出版: (2018)