Impact Of E-Learning-Based Cooperative Learning Activities On Achievement And Communication Skills As Perceived By Undergraduate Students In Qatar University

Penyelidikan ini bertujuan untuk menyelidik kesan E-pembelajaran berbantu pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam kursus ARAB 100. This research aims to investigate the impact of e-learning-based cooperative learning on students’ achievement in the Arabic Language Course (ARAB100...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Hassan Ahmed, Mahmood Ahmed
格式: Thesis
语言:English
出版: 2012
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/29923/1/PHD_March_23%2C_2012---Final_6.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Penyelidikan ini bertujuan untuk menyelidik kesan E-pembelajaran berbantu pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam kursus ARAB 100. This research aims to investigate the impact of e-learning-based cooperative learning on students’ achievement in the Arabic Language Course (ARAB100) and their perceptions of communication skills.