Kesan Penggunaan Peta Konsep Dalam Pembelajaran Sains Tingkatan Satu
Penggunaan peta konsep sebagai advance organiser untuk pembelajaran sains tdah dilaporkan sebagai satu alat pembelajaran yang berkesan di negara-negara lain. Tcori yang menyokong penggunaan peta konsep ialah teori skema dan teori dwikod. Teori-teori ini menjelaskan peta konsep yang menguruskan ko...
Saved in:
Main Author: | Huo , Kok Sen |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2002
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29927/1/Huo_Kok_Sen.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan peta konsep terhadap pencapaian sains pelajar tingkatan satu
by: Shahril, Nordin
Published: (2016) -
Keberkesanan penggunaan peta konsep dalam mata pelajaran Sains di kalangan pelajar tingkatan satu /
by: Azizah Abdullah
Published: (2000) -
Kesan penggunaan peta konsep terhadap pencapaian sains di kalangan pelajar tingkatan 5 /
by: Noor Zamimi Hj. Mohd Zahari
Published: (2003) -
Keberkesanan penggunaan peta konsep dalam pembelajaran Sains tingkat 3 /
by: Fathiah Haji Mansor
Published: (1998) -
Keberkesanan penggunaan peta konsep dalam pembelajaran konsep hidrokarbon alifatik di kalangan pelajar matrikulasi /
by: Nik Rahmah Nik Mohamed
Published: (2000)