Kesan Modul-Modul Multimedia Berasaskan Komputer Yang Mempunyai Beban Kognitif Berbeza Ke Atas Pencapaian Konsep-Konsep Konkrit Dalam Biologi
Tanggapan sukamya subjek sains tulen telah dikenal pasti sebagai satu punca kemerosotan pendaftaran sains di sekolah menengah. Pencapaian kurang memuaskan dalam subjek sains boleh disebabkan pertambahan beban kognitif akibat cara maklumat dalam bahan pengajaran dibentangkan. The perceived diff...
Saved in:
主要作者: | Esa, Norizan |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2002
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/29928/1/Norizan_Binti_Esa.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Perbezaan pencapaian pelajar dalam biologi berasaskan gaya kognitif melalui ilustrasi berbeza
由: Don, Ahmad Jasmi
出版: (1994) -
Penghasilan modul pembelajaran berasaskan teori beban kognitif untuk subjek teknologi maklumat dan komunikasi
由: Sow, Lee Sun
出版: (2007) -
Kesan Pengajaran Menggunakan Modul Konkrit, Gambar, Abstrak (KGA) Terhadap Pencapaian Dan Pengekalan Pencapaian Murid Tahun Empat SJKC Dalam Pecahan
由: Cheow, Jack Shiung @ Tony
出版: (2017) -
Kajian Perbandingan Kesan Penggunaan Kaedah Peta Konsep dan Kaedah Kuliah Terhadap Pencapaian Esei Biologi Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat
由: Tiong, Susie
出版: (2011) -
Tahap kefahaman guru mengenai konsep jirim
由: Mohamad Sani, `Ainul Basirah
出版: (2012)