Pengesahan Dan Penggunaan Ujian Matematik Tahun Empat Sekolah Rendah : Analisis Rasch
Kebanyakan ujian yang digunakan oleh guru tidak dibina mengikut prosedur pengukuran yang betul. Hasil ujian mungkin memberi maklumat yang kurang sah dan intrepretasi tentang tahap kebolehan murid menjadi kurang tepat. Hasil ujian pula tidak memberi maklumat tentang apa yang sudah dikuasai dan apa...
Saved in:
Main Author: | Musa, Rosmawati |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29935/1/Rosmawati_Musa.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengesahan Dan Penggunaan Ujian Matematik Tahun Empat
Sekolah Rendah : Analisis Rasch.
by: Musa, Rosmawati
Published: (2008) -
Pembinaan Bank Item Matematik
Tingkatan Satu Melalui Prosedur
Penggabungan Ujian Menggunakan
Model Rasch
by: Shamsuddin, Hasni
Published: (2021) -
Pembinaan Ujian Diagnostik
Kemahiran Proses Sains Bersepadu
Tahun Lima Menggunakan Model
Pengukuran Rasch
by: Mustafa, Nazahiyah
Published: (2023) -
Kesan Penggunaan Ujian Adaptif Berkomputer Terhadap Kebimbangan Kepada Ujian Matematik Dan Sikap Terhadap Ujian Adaptif Berkomputer
by: Ikthsar, Iylia Syazwani Jamil
Published: (2018) -
Persepsi guru terhadap penggunaan jadual spesifikasi ujian (JSU) dalam membina ujian bilik darjah
by: Mohd., Mohd. Fakhrudzafie
Published: (2010)