Pengesahan Dan Penggunaan Ujian Matematik Tahun Empat Sekolah Rendah : Analisis Rasch
Kebanyakan ujian yang digunakan oleh guru tidak dibina mengikut prosedur pengukuran yang betul. Hasil ujian mungkin memberi maklumat yang kurang sah dan intrepretasi tentang tahap kebolehan murid menjadi kurang tepat. Hasil ujian pula tidak memberi maklumat tentang apa yang sudah dikuasai dan apa...
Saved in:
主要作者: | Musa, Rosmawati |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2008
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29935/1/Rosmawati_Musa.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengesahan Dan Penggunaan Ujian Matematik Tahun Empat
Sekolah Rendah : Analisis Rasch.
由: Musa, Rosmawati
出版: (2008) -
Pembinaan Bank Item Matematik
Tingkatan Satu Melalui Prosedur
Penggabungan Ujian Menggunakan
Model Rasch
由: Shamsuddin, Hasni
出版: (2021) -
Pembinaan Ujian Diagnostik
Kemahiran Proses Sains Bersepadu
Tahun Lima Menggunakan Model
Pengukuran Rasch
由: Mustafa, Nazahiyah
出版: (2023) -
Kesan Penggunaan Ujian Adaptif Berkomputer Terhadap Kebimbangan Kepada Ujian Matematik Dan Sikap Terhadap Ujian Adaptif Berkomputer
由: Ikthsar, Iylia Syazwani Jamil
出版: (2018) -
Persepsi guru terhadap penggunaan jadual spesifikasi ujian (JSU) dalam membina ujian bilik darjah
由: Mohd., Mohd. Fakhrudzafie
出版: (2010)