Teachers’ Perceptions, Interaction Patterns And Strategies Towards Iranian Efl Students’ Willingness To Communicate Or Reticence
Kajian ini merupakan kajian bilik darjah yang menggunakan reka bentuk kajian kes kualitatif dengan analisis kuantitatif tambahan untuk menyiasat bagaimana guru EFL Iran mewujudkan atau menghalang peluang untuk bercakap bagi pelajar yang ingin berkomunikasi (WTC) dan pelajar yang kurang ingin berk...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/29939/1/PhD_Thesis__Negah_Allahyar__P-PD0002_09%28R%29.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Kajian ini merupakan kajian bilik darjah yang menggunakan reka bentuk
kajian kes kualitatif dengan analisis kuantitatif tambahan untuk menyiasat bagaimana
guru EFL Iran mewujudkan atau menghalang peluang untuk bercakap bagi pelajar
yang ingin berkomunikasi (WTC) dan pelajar yang kurang ingin berkomunikasi
dengan menggunakan corak interaksi dan strategi yang berbeza.
This study is a classroom research adopting a qualitative case study design
with supplementary quantitative analyses to investigate how the Iranian EFL teachers
create or obstruct opportunities to talk for willing to communicate (WTC) and
reticent students using different interaction patterns and strategies. |
---|