Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster

Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold abo...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: K.varatharaj, Ravikumar
Format: Thesis
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.29942
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.299422017-02-10T10:01:19Z Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster 2010-01 K.varatharaj, Ravikumar L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools. 2010-01 Thesis http://eprints.usm.my/29942/ http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
K.varatharaj, Ravikumar
Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
description Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools.
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author K.varatharaj, Ravikumar
author_facet K.varatharaj, Ravikumar
author_sort K.varatharaj, Ravikumar
title Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_short Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_fullStr Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full_unstemmed Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_sort autonomi guru dan amalan pentaksiran dalam pengajaran dan pembelajaran kurikulum standard sekolah rendah (kssr) di sekolah kluster
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2010
url http://eprints.usm.my/29942/1/RAVIKUMAR.pdf
_version_ 1747820250319028224