Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd)
Gaya pembelajaran merupakan indikator penting untuk meningkatkan kualiti pembelajaran seseorang pelajar. Kajian telah dijalankan bertujuan untuk menganalisis gaya pembelajaran paling dominan dalam kalangan pelajar ADHD. Learning style is an important indicator to improve the quality of student le...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29945/1/ROSHIZA.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.29945 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.299452019-04-12T05:25:48Z Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) 2015-02 Abdul Wahab, Roshiza L7-991 Education (General) Gaya pembelajaran merupakan indikator penting untuk meningkatkan kualiti pembelajaran seseorang pelajar. Kajian telah dijalankan bertujuan untuk menganalisis gaya pembelajaran paling dominan dalam kalangan pelajar ADHD. Learning style is an important indicator to improve the quality of student learning. The study was conducted to analyze the most dominant learning styles among students with ADHD. 2015-02 Thesis http://eprints.usm.my/29945/ http://eprints.usm.my/29945/1/ROSHIZA.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Abdul Wahab, Roshiza Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
description |
Gaya pembelajaran merupakan indikator penting untuk meningkatkan kualiti pembelajaran seseorang pelajar. Kajian telah dijalankan bertujuan untuk menganalisis gaya pembelajaran paling dominan dalam kalangan pelajar ADHD.
Learning style is an important indicator to improve the quality of student learning. The study was conducted to analyze the most dominant learning styles among students with ADHD. |
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Abdul Wahab, Roshiza |
author_facet |
Abdul Wahab, Roshiza |
author_sort |
Abdul Wahab, Roshiza |
title |
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
title_short |
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
title_full |
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
title_fullStr |
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
title_full_unstemmed |
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Kurang Upaya Tumpuan Dan Hiperaktif (Adhd) |
title_sort |
gaya pembelajaran dalam kalangan pelajar kurang upaya tumpuan dan hiperaktif (adhd) |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
2015 |
url |
http://eprints.usm.my/29945/1/ROSHIZA.pdf |
_version_ |
1747820251054080000 |