Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui

Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian (e-PBP) ke atas sikap, pengetahuan dan tingkah laku pelajar Tingkatan Empat aliran sains terhadap topik tenaga diperbaharui (TD). This study was aimed to examine the effect of Online Project-...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Harun, Abd Hadi
Format: Thesis
Language:English
Published: 2014
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29978/1/THESIS_PhD.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.29978
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.299782019-04-12T05:26:01Z Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui 2014-08 Harun, Abd Hadi L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian (e-PBP) ke atas sikap, pengetahuan dan tingkah laku pelajar Tingkatan Empat aliran sains terhadap topik tenaga diperbaharui (TD). This study was aimed to examine the effect of Online Project-Based Learning (e PBP) on Form Four science students’ attitudes, knowledge and behavior towards renewable energy (RE). 2014-08 Thesis http://eprints.usm.my/29978/ http://eprints.usm.my/29978/1/THESIS_PhD.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Harun, Abd Hadi
Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
description Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan penggunaan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian (e-PBP) ke atas sikap, pengetahuan dan tingkah laku pelajar Tingkatan Empat aliran sains terhadap topik tenaga diperbaharui (TD). This study was aimed to examine the effect of Online Project-Based Learning (e PBP) on Form Four science students’ attitudes, knowledge and behavior towards renewable energy (RE).
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Harun, Abd Hadi
author_facet Harun, Abd Hadi
author_sort Harun, Abd Hadi
title Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
title_short Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
title_full Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
title_fullStr Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
title_full_unstemmed Kesan Pembelajaran Berasaskan Projek Secara Atas Talian Ke Atas Sikap, Pengetahuan Dan Tingkah Laku Pelajar Terhadap Tenaga Diperbaharui
title_sort kesan pembelajaran berasaskan projek secara atas talian ke atas sikap, pengetahuan dan tingkah laku pelajar terhadap tenaga diperbaharui
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2014
url http://eprints.usm.my/29978/1/THESIS_PhD.pdf
_version_ 1747820258852339712