Consumers' Perception Of Quality And The Effect Of Race, Sex, Marital Status, And Income Level On Perception Of Quality
Kualiti merupakan satu istilah yang susah ditakrifkan. la memberi maksud yang berlainan bagi kumpulan orang yang berlainan. Dengan itu, pengajian untuk meneliti bagaimana kumpulan orang yang berlainan mengerti maksud kualiti di dalam keputusan membeli-belah merupakan satu topik tajuk yang menari...
Saved in:
主要作者: | Kathiravelu, Manoharan |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
1996
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/30019/1/Manoharan_Kathiravelu.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Usage patterns and perception on the credit card among consumer / Norzarina Sapawe
由: Sapawe, Norzarina
出版: (2015) -
A study on consumers awareness and perception towards pepper perfume / Norhaima Brahim
由: Brahim, Norhaima
出版: (2004) -
Perceptions of effective facebook advertising and its relation to consumers' decision to buy.
由: Wong, Lily
出版: (2013) -
The influence of service quality on UiTM’s student perception towards roadside food stalls at Desa Ilmu / Abdul Syukor Yusop
由: Yusop, Abdul Syukor
出版: (2015) -
Perceptions of support staff I of Chief Minister department (Kuching) on the factors affecting total quality management practices
由: Agnes, Sabang
出版: (2011)