The Effects Of Pbl On Understanding Of Thermodynamics, Group Work And Self-Directed Learning Skills Among Physics Undergraduates
Tujuan kajian ini adalah untuk membandingkan kesan daripada tiga kaedah: pembelajaran berasaskan masalah (PBM), PBM dengan kacdah kuliah, dan pengajaran konvensional ke atas kefahaman termodinamik, kemahiran kerja berkumpulan dan pembelajaran terarah-kendiri dalam kalangan pelajar ijazah pertama...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2013
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/30067/1/A_model_linking_Store_Attributes_Service_Quality_Customer_Experience_and_Business_Performance.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Tujuan kajian ini adalah untuk membandingkan kesan daripada tiga kaedah:
pembelajaran berasaskan masalah (PBM), PBM dengan kacdah kuliah, dan
pengajaran konvensional ke atas kefahaman termodinamik, kemahiran kerja
berkumpulan dan pembelajaran terarah-kendiri dalam kalangan pelajar ijazah
pertama fizik.
The aim of this study is to compare the effects of three methods: problem-based
learning (PBL), PBL with lecture method, and conventional teaching on the
understanding of thermodynamics, group work and self-directed learning skills
among physics undergraduates. |
---|