The Effects Of Immersive Multimedia Learning With Peer Support On Vocabulary, Grammar, English Oral Skills, And Motivation
Kaedah pengajaran bahasa Inggeris yang digunapakai di Indonesia mempromosi strategi code-switching yang menyebabkan secara berleluasa sebutan lisan bahasa Inggeris dibuat mengikut resam bahasa Indonesia. The methods of teaching English in Indonesia promote the use of code-switching strategies...
Saved in:
主要作者: | Asnawi, Asnawi |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/30074/1/ASNAWI_FINAL_TESIS_4_FEB_2015.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
The Effects Of Signaling Principle In A Song-Based Courseware On Students’ Listening Skills And Motivation
由: Muhammed, Azlina
出版: (2016) -
The Effects Of Personalized Multimedia App On Knowledge, Perceived Awareness And Perceived Motivation Of Cyber-Bullying Among Adolescents
由: Abbdul Wahab, Nadia
出版: (2016) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Koswer Multimedia Dalam Pembelajaran Tenaga Elektrik.
由: Sriadhi, Sriadhi
出版: (2015) -
Proses Transformasi Pelajar Multimedia Interaktif
Sebagai Agen Perubahan Melalui Penggunaan
Teknologi Maklumat Dan Komunikasi
由: Yeoh, Poh Choo
出版: (2007) -
Pembangunan Dan Keberkesanan
Koswer Multimedia Interaktif
Dengan Pendekatan Koperatif
Masteri Dalam Pembelajaran
Respirasi Sel
由: Mohamed Adnan Khan, Fazzlijan
出版: (2014)