Marketing Strategy For Sme Competitiveness: The Case Of Husmat Utara Enterprise, Malaysia

Kajian kes ini bertujuan untuk mengenal pasti tanda-tanda pengurangan dalam peratusan jualan pertumbuhan Husmat Utara. Pertumbuhan jualan adalah petunjuk yang sesuai dalam menentukan daya saing syarikat. This case study aims to identify symptoms of reduction in the percentage of growth sales o...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Abu Bakar, Zety Shereen
格式: Thesis
出版: 2015
主題:
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian kes ini bertujuan untuk mengenal pasti tanda-tanda pengurangan dalam peratusan jualan pertumbuhan Husmat Utara. Pertumbuhan jualan adalah petunjuk yang sesuai dalam menentukan daya saing syarikat. This case study aims to identify symptoms of reduction in the percentage of growth sales of Husmat Utara. Sales growth is the suitable indicator in determining the competitiveness of the company.