Teachers’ Perceptions, Interaction Patterns And Strategies Towards Iranian Efl Students’ Willingness To Communicate Or Reticence
Kajian ini merupakan kajian bilik darjah yang menggunakan reka bentuk kajian kes kualitatif dengan analisis kuantitatif tambahan untuk menyiasat bagaimana guru EFL Iran mewujudkan atau menghalang peluang untuk bercakap bagi pelajar yang ingin berkomunikasi (WTC) dan pelajar yang kurang ingin berk...
Saved in:
主要作者: | Allahyar, Negah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/30218/1/PhD_Thesis__Negah_Allahyar__P-PD0002_09%28R%29.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Teachers' Perceptions, Interaction Patterns And Strategies Towards Iranian EFL Students' Willingness To Communicate Or Reticence
由: Allahyar, Negah
出版: (2015) -
Teachers’ Perceptions, Interaction
Patterns And Strategies Towards
Iranian Efl Students’ Willingness
To Communicate Or Reticence
由: Allahyar, Negah
出版: (2015) -
The Use Of Interaction Strategies To Enhance Willingness To Communicate Among Thai Efl Students
由: Ekkapon, Phairot
出版: (2020) -
A Study Of The Iranian Efl Learners' Use Of Reading Strategies
由: Raftari, Shohreh
出版: (2015) -
The Influence Of Teacher Confirmation And Connected Classroom Climate On Malaysian University Preservice English Teachers’ Willingness To Communicate In English
由: Yousef, Reem A. H
出版: (2014)