Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster

Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: K.varatharaj, Ravikumar
格式: Thesis
語言:English
出版: 2015
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/30321/1/RAVIKUMAR.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
id my-usm-ep.30321
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.303212019-04-12T05:25:50Z Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster 2015-01 K.varatharaj, Ravikumar L7-991 Education (General) Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools. This study is also aimed at identifying the relation between teacher autonomy and assessment practices as well as the value they hold about assessment. 2015-01 Thesis http://eprints.usm.my/30321/ http://eprints.usm.my/30321/1/RAVIKUMAR.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
K.varatharaj, Ravikumar
Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
description Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pandangan guru tentang amalan autonomi dan amalan pentaksiran serta nilai yang dipegang tentang pentaksiran di Sekolah Kluster Malaysia. The aim of the study is to identify teacher’s view of autonomy, their assessment practices and the value they hold about the assessment in Malaysian Cluster Schools. This study is also aimed at identifying the relation between teacher autonomy and assessment practices as well as the value they hold about assessment.
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author K.varatharaj, Ravikumar
author_facet K.varatharaj, Ravikumar
author_sort K.varatharaj, Ravikumar
title Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_short Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_fullStr Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_full_unstemmed Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
title_sort autonomi guru dan amalan pentaksiran dalam pengajaran dan pembelajaran kurikulum standard sekolah rendah (kssr) di sekolah kluster
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2015
url http://eprints.usm.my/30321/1/RAVIKUMAR.pdf
_version_ 1747820310120366080