Kajian Kes Penggunaan Konsep Permainan Dalam Pengajaran Seni Muzik Kepada Pelajar Kelas Sepuluh Di Sekolah Menengah Atas Deli Murni Sibolangit Indonesia : Gabungan Dan Adaptasi Teori Permainan Kooperatif Parten Dan Teori Kontraktivisme Vygotsky
Tujuan kajian ini adalah untuk membentuk pelan pengajaran seni muzik kelas kesepuluh sekolah menengah atas dengan menggunakan pendekatan permainan untuk membantu pelajar dalam belajar unsur – unsur muzik. The aim of this study was to develop music lesson plans for students in the tenth grade o...
Saved in:
Main Author: | Nababan, Rebecca Octary Rossy |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/30413/1/Rebecca_Octary.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan teori kabur dalam penilaian tanggapan pelajar terhadap pembelajaran berasaskan permainan dan rekreasi /
by: Siti Siryani Sofian
Published: (2019) -
Kesan pembelajaran secara simulasi bagi topik keseimbangan daya berdasarkan gabungan teori pembelajaran behaviorisme dan konstruktivisme
by: Mohd Nizar, Mohd Najib
Published: (2024) -
Jenis-jenis permainan dan pengurusan aktiviti permainan di pusat pendidikan kanak-kanak presekolah /
by: Hamzah Dadu
Published: (1994) -
Suatu aplikasi teori kebarangkalian dalam teori kumpulan
by: Sapiri, Hasimah
Published: (2001) -
PERSATUAN PERMAINAN TRADISIONAL GASING TERENGGANU
by: NUR HIDAYAH, MD YUNUS
Published: (2016)