Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang

Kolej Komuniti ditubuhkan dibawah kelulusan Jemaah Menteri pada 5 Julai 2000 dan melalui penubuhan ini, ia bakal memberi impak kepada lepasan menengah sebelum ke bidang pekerjaan berdasarkan latihan dan kemahiran yang dipelajari. Pembelajaran arahan kendiri merupakan salah satu proses pengajaran dan...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Abdul Rahman, Norhafizah
格式: Thesis
语言:English
出版: 2015
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/30439/1/NORHAFIZAH_BINTI_ABDUL_RAHMAN.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-usm-ep.30439
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.304392019-04-12T05:25:48Z Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang 2015-02 Abdul Rahman, Norhafizah LC Special aspects of education Kolej Komuniti ditubuhkan dibawah kelulusan Jemaah Menteri pada 5 Julai 2000 dan melalui penubuhan ini, ia bakal memberi impak kepada lepasan menengah sebelum ke bidang pekerjaan berdasarkan latihan dan kemahiran yang dipelajari. Pembelajaran arahan kendiri merupakan salah satu proses pengajaran dan pembelajaran (P&P) yang diterapkan di Kolej Komuniti bagi mencapai saranan Kementerian Pengajian Tinggi. The purpose of this study based on self-learning instruction is to identify, measure and to report on the relationship between the levels of readiness and types of psychological among Penang Community College students. Thus this study can determine and predict the students` type of psychology based on their self-learning instruction. 2015-02 Thesis http://eprints.usm.my/30439/ http://eprints.usm.my/30439/1/NORHAFIZAH_BINTI_ABDUL_RAHMAN.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh (School of Distance Education)
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic LC Special aspects of education
spellingShingle LC Special aspects of education
Abdul Rahman, Norhafizah
Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
description Kolej Komuniti ditubuhkan dibawah kelulusan Jemaah Menteri pada 5 Julai 2000 dan melalui penubuhan ini, ia bakal memberi impak kepada lepasan menengah sebelum ke bidang pekerjaan berdasarkan latihan dan kemahiran yang dipelajari. Pembelajaran arahan kendiri merupakan salah satu proses pengajaran dan pembelajaran (P&P) yang diterapkan di Kolej Komuniti bagi mencapai saranan Kementerian Pengajian Tinggi. The purpose of this study based on self-learning instruction is to identify, measure and to report on the relationship between the levels of readiness and types of psychological among Penang Community College students. Thus this study can determine and predict the students` type of psychology based on their self-learning instruction.
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Abdul Rahman, Norhafizah
author_facet Abdul Rahman, Norhafizah
author_sort Abdul Rahman, Norhafizah
title Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
title_short Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
title_full Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
title_fullStr Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
title_full_unstemmed Tahap Kesediaan Terhadap Pembelajaran Arahan Kendiri Dan Hubungannya Dengan Jenis Psikologi Pelajar Kolej Komuniti Di Pulau Pinang
title_sort tahap kesediaan terhadap pembelajaran arahan kendiri dan hubungannya dengan jenis psikologi pelajar kolej komuniti di pulau pinang
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Pendidikan Jarak Jauh (School of Distance Education)
publishDate 2015
url http://eprints.usm.my/30439/1/NORHAFIZAH_BINTI_ABDUL_RAHMAN.pdf
_version_ 1747820336678699008