Factors Influencing Consumer’s Purchase Intention Of Solar Panel In Malaysia
Tenaga solar mempunyai potensi cerah untuk menjadi sumber tenaga bersih untuk masa depan dan yang boleh digunakan pengguna individu di Malaysia. Disertasi ini mengkaji pelbagai faktor yang diandai sebagai mempengaruhi niat pengguna Malaysia untuk membeli panel solar. Faktor-faktor ini adalah polisi...
Saved in:
主要作者: | Nik Abdul Aziz, Nik Salehah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/30609/1/NIK_SALEHAH_NIK_ABDUL_AZIZ.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Influencing Factors Of Online Advertising Towards Consumer Purchase Intention
由: Ren, Hongyan
出版: (2009) -
Factors Influencing Malaysian Consumers’
Purchase Intention On Enviromental Friendly
Lighting Products In Malaysia
由: Chuar , Pei Ling
出版: (2015) -
Factors Influencing Malaysian Consumers’
Purchase Intention On Enviromental Friendly
Lighting Products In Malaysia
由: Chuar , Pei Ling
出版: (2015) -
Factors Influencing Consumer Purchase Intention Of
Dietary Supplement Products In Penang Island
由: Ooi, Say Keat
出版: (2009) -
Factors Influencing Consumer Purchase Intention Of Dietary Supplement Products In Penang Island
由: Ooi, Say Keat
出版: (2009)