Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan
Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This stud...
Saved in:
Main Author: | Ariffin, Arihasnida |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/31278/1/ARIHASNIDA.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah Pada Sikap Dan Pengetahuan Alam Sekitar Dan Pencapaian Dalam Fizik
by: Abdul Mutalib, Mohd Muzaitulakmam
Published: (2014) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah
Terhadap Penguasaan Kemahiran Generik Dan Pencapaian
Akademik Pelajar Di Politeknik Malaysia
by: Awang, Halizah
Published: (2010) -
Pembinaan Modul Pendidikan Seksualiti Masalah Pembelajaran Peringkat Menengah: Satu Kajian Berdasarkan Analisis Keperluan
by: Ang, Chai Tin
Published: (2014) -
Model Kesejahteraan Psikologi
Berasaskan Ihsan Kendiri, Sokongan
Sosial Dan Kesejahteraan Spiritual
Dalam Konteks Guru Pendidikan Khas
Masalah Pembelajaran
by: Mokhtar, Salina
Published: (2018) -
Kajian Terhadap Proses Penjanaan
Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah
Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran
Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem
Pengurusan Pembelajaran
by: Ahmad, Mazida
Published: (2010)