Pembelajaran Berasaskan Masalah Dan Amalan Pembelajaran Arah Kendiri Ke Arah Perubahan Kefahaman Murid Tingkatan Enam Dalam Konsep Genetik
Kajian ini adalah satu kajian kes eksploratori yang dijalankan untuk meneroka potensi pembelajaran berasaskan masalah dalam mengubah kefahaman murid tingkatan 6 dalam konsep genetik dan mengesan amalan pembelajaran arah kendiri semasa murid menjalani pembelajaran berasaskan masalah. Konsep-konsep ge...
Saved in:
主要作者: | Nasir, Maimunah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2016
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/31557/1/MAIMUNAH_BINTI_NASIR_24.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengurusan Konsep Kendiri Ke Arah Kecemerlangan Akademik
由: Sofiah, Zakaria
出版: (1999) -
Keberkesanan Pembelajaran Teradun Terhadap Kesediaan Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Pencapaian
Murid Dalam Subjek
Ekonomi Asas
由: Krishnan, Sashi Kala
出版: (2018) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Komuniti Dalam Sains Informal Ke Atas Kemahiran Membuat Keputusan, Efikasi Kendiri Dan Pembelajaran Terarah Kendiri Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat
由: Abdul Razak, Shuhairi
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi konsep kendiri murid-murid masalah pembelajaran dalam kelas inklusif /
由: Md. Sabri Mohamad
出版: (1999) -
Kesan Penggunaan Sistem Pembelajaran Terarah Kendiri Secara Atas Talian (E-Solms) Terhadap Kesediaan Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Motivasi Pembelajaran Pelajar
由: Daud, Khairul Azhar Mat
出版: (2010)