Keberkesanan Latihan Praktikum Berasaskan Kepada Perkembangan Identiti Profesional Guru Pelatih Di Institut Pendidikan Guru Malaysia (Ipgm)

Kajian ini bertujuan untuk mengkaji keberkesanan latihan praktikum berasaskan kepada perkembangan Identiti Profesional Guru (IPG) merentas masa dan mengkaji pengaruh Konteks Pengajaran terhadap perkembangan tersebut. This study aims to investigate the effectiveness of teaching practicum based...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Salleh, Mahaya
格式: Thesis
语言:English
出版: 2016
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/31730/1/TESIS_MAHAYA_SALLEH_JUN_2016.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Kajian ini bertujuan untuk mengkaji keberkesanan latihan praktikum berasaskan kepada perkembangan Identiti Profesional Guru (IPG) merentas masa dan mengkaji pengaruh Konteks Pengajaran terhadap perkembangan tersebut. This study aims to investigate the effectiveness of teaching practicum based on Teacher Professional Identity (TPI) development among student teachers across time and study the effect of Teaching Context on such development.