Kesan Kaedah Koperatif Bersama Persekitaran Pembelajaran Atas Talian Asinkroni Terhadap Kemahiran Penaakulan Saintifik, Prestasi Pembelajaran Dan Penglibatan Pelajar
Penyelidikan ini mengkaji kesan-kesan kaedah koperatif bersama persekitaran pembelajaran atas talian asinkroni terhadap kemahiran penaakulan saintifik, penguasaan isi pelajaran dan penglibatan konstruktivis pelajar universiti tahun pertama dalam Biologi yang sedia diajar secara blended learning. Kaj...
Saved in:
Main Author: | Huda, Ismul |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/31854/1/ISMUL_HUDA_24%28NN%29.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Penggunaan Pangkalan Data Gis Atas Talian Secara Induktif Bersama Perancahan Rakan Sebaya Terhadap Taakulan Saintifik, Motivasi Dan Penglibatan Pelajar Dalam Geografi Tingkatan Empat
by: Hamid, Hamizul
Published: (2015) -
Analisis Tahap Penjanaan Pengetahuan, Pola Tingkah Laku Mendengar Dan Corak Interaksi Pelajar Dalam Forum Perbincangan Asinkroni
by: Durairaj, Kamalambal
Published: (2016) -
Pembangunan Dan Keberkesanan
Koswer Multimedia Interaktif
Dengan Pendekatan Koperatif
Masteri Dalam Pembelajaran
Respirasi Sel
by: Mohamed Adnan Khan, Fazzlijan
Published: (2014) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Koswer Multimedia Dalam Pembelajaran Tenaga Elektrik.
by: Sriadhi, Sriadhi
Published: (2015) -
Kesan Video Bernarasi Dalam
Pembelajaran Berasaskan Multimedia
Untuk Meningkatkan Kemahiran
Psikomotor Bagi Pelajar Yang Berbeza
Kebolehan Spatial Dan Jantina
by: Abdul Rahman, Abdullah
Published: (2014)