ETC training management system / the needs and expectations for training management system in Thailand
Dalam tahun 2009, Syarikat ETC perlu menghasilkan satu sistem pengurusan latihan untuk kegunaan institusi Iatihan dan akademik di Thailand yang dinamakan ETC Training Management System. Syarikat ini akan beroperasi di Bangkok, Thailand. ETC telah mengenalpasti dua jenis pasaran. Pasaran yang pertama...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/35663/1/METINEE_ADAM_%28KHK%29_%28NN24%29.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Dalam tahun 2009, Syarikat ETC perlu menghasilkan satu sistem pengurusan latihan untuk kegunaan institusi Iatihan dan akademik di Thailand yang dinamakan ETC Training Management System. Syarikat ini akan beroperasi di Bangkok, Thailand. ETC telah mengenalpasti dua jenis pasaran. Pasaran yang pertama terdiri daripada institusi-institusi latihan yang merupakan pasaran yang terbesar dan pasaran yang kedua pula terdiri daripada institusi-institusi akademik di mana saiznya adalah keeil sedikit. Syarikat ini menjangkakan dalam tahun 2012, ia akan berkembang sehingga menjadi satu syarikat yang bernilai $1 juta dengan hasilnya dijangka meningkat dengan ketara. ETC akan menghasilkan dan pasarkan satu produk yang sangat berfaedah dengan harga yang berpatutan untuk memuaskan keperluan dan harapan pelanggan.
In 2009, ETC Company needs to create training management system software for training
and academic institutions in Thailand named ETC Training Management System. This
company will be located in Bangkok, Thailand. ETC has identified two distinct market
segments. The first one consists of training institutions which is the largest market segment
and the other one consists of academic institutions which is the second largest market
segment. The company expects that in 2012 it will grow to be a $1 million company with
increased revenue forecasts. ETC company attempts to produce and serve the beneficial
product with affordable price to fulfill customers' needs and expectations.
|
---|