Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran Sejarah Tingkatan Empat
Kajian ini bertujuan untuk menyiasat kesan penggunaan kaedah Lima Fasa Needham, kaedah STAD dan kaedah konvensional terhadap pencapaian, kemahiran sosial dan minat murid terhadap sejarah. Kajian ini juga bertujuan untuk mengenal pasti sama ada terdapat kesan kekekalan pengetahuan Sejarah, kekekalan...
Saved in:
Main Author: | Muthiah, Malar |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/41991/1/MALAR_MUTHIAH.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah (IR)
by: Ruzianah Misman
Published: (2017) -
Pembelajaran berkonsepkan teori konstruktivisme lima fasa Needham dalam persekitaran web 2.0 dan kesannya dalam mata pelajaran sejarah.
by: Mohamad Fakri, Khairunisa
Published: (2013) -
Penggunaan model konstruktivisme lima fasa Needham dalam pengajaran kemahiran penulisan cerpen bahasa Tamil
by: Malathy Sukumarian
Published: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Pendidikan Islam
by: Abd Rahman, Asma Nabihah
Published: (2009) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Bahasa Melayu
by: Saraamu, Mad Rosli
Published: (2009)