Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran Sejarah Tingkatan Empat
Kajian ini bertujuan untuk menyiasat kesan penggunaan kaedah Lima Fasa Needham, kaedah STAD dan kaedah konvensional terhadap pencapaian, kemahiran sosial dan minat murid terhadap sejarah. Kajian ini juga bertujuan untuk mengenal pasti sama ada terdapat kesan kekekalan pengetahuan Sejarah, kekekalan...
Saved in:
主要作者: | Muthiah, Malar |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2010
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/41991/1/MALAR_MUTHIAH.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah (IR)
由: Ruzianah Misman
出版: (2017) -
Pembelajaran berkonsepkan teori konstruktivisme lima fasa Needham dalam persekitaran web 2.0 dan kesannya dalam mata pelajaran sejarah.
由: Mohamad Fakri, Khairunisa
出版: (2013) -
Penggunaan model konstruktivisme lima fasa Needham dalam pengajaran kemahiran penulisan cerpen bahasa Tamil
由: Malathy Sukumarian
出版: (2017) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Pendidikan Islam
由: Abd Rahman, Asma Nabihah
出版: (2009) -
Keberkesanan kaedah pembelajaran konstruktivisme model needham terhadap pembelajaran Bahasa Melayu
由: Saraamu, Mad Rosli
出版: (2009)