Membanding Kesan Kaedah Lima Fasa Needham, Kaedah Stad Dan Kaedah Konvensional Terhadap Pencapaian, Kemahiran Sosial Dan Minat Murid Dalam Pengajaran Sejarah Tingkatan Empat

Kajian ini bertujuan untuk menyiasat kesan penggunaan kaedah Lima Fasa Needham, kaedah STAD dan kaedah konvensional terhadap pencapaian, kemahiran sosial dan minat murid terhadap sejarah. Kajian ini juga bertujuan untuk mengenal pasti sama ada terdapat kesan kekekalan pengetahuan Sejarah, kekekalan...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Muthiah, Malar
格式: Thesis
語言:English
出版: 2010
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/41991/1/MALAR_MUTHIAH.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!