Kesan Aktiviti ‘Brain Gym’ Terhadap Perkembangan Kognitif Kanak-Kanak Prasekolah
Kajian yang berbentuk kuasi-eksperimen ini bertujuan menilai keberkesanan aktiviti ‘Brain Gym’ terhadap perkembangan kognitif kanak-kanak prasekolah secara keseluruhan, dan secara khusus dalam tujuh aspek, iaitu dari segi pengelasan, seriasi, konsep nombor, operasi nombor, konsep masa, konsep...
Saved in:
Main Author: | Goh , Siew Siew |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/42932/1/Goh_Siew_Siew24.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Aktiviti'Brain Gym' Terhadap
Perkembangan Kognitif Kanak-Kanak
Prasekolah
by: Goh, Siew Siew
Published: (2010) -
Pemupukan Waja Diri Kanak-Kanak Prasekolah
by: Chee , Siew Lan
Published: (2011) -
Kemahiran Kognitif Dan Sosial Kanak-Kanak Autisme Dalam Permainan Numerasi
by: Abdullah, Azimah
Published: (2017) -
Kesan Terapi Kognitif Tingkah Laku Standard Dan Brief Terhadap Resiliens Dan Lokus Kawalan Kanak-Kanak Dalam
Kalangan Keluarga Berisiko
by: Saidi, Liley Afzani
Published: (2020) -
Pemprofilan Pertuturan
Bahasa Melayu
Kanak-Kanak Autistik
by: Mat Rabi, Norfishah
Published: (2009)