Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak Dengan Integrasi i-Think Dan Brain Gym Untuk Meningkatkan Kefahaman Konseptual Dan Motivasi Belajar Fizik Pelajar Matrikulasi
Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak dengan Integrasi i-Think dan Brain Gym (PPBO- iTB) dibangunkan dan digunakan sebagai intervensi untuk meningkatkan tahap kefahaman konseptual Fizik dan motivasi belajar Fizik pelajar kolej matrikulasi di utara Malaysia. Responden kajian terdiri daripada 18...
Saved in:
Main Author: | Mazlan, Azlina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/43625/1/AZLINA%20BINTI%20MAZLAN.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Aktiviti ‘Brain Gym’ Terhadap
Perkembangan Kognitif Kanak-Kanak
Prasekolah
by: Goh , Siew Siew
Published: (2010) -
Kesan Aktiviti'Brain Gym' Terhadap
Perkembangan Kognitif Kanak-Kanak
Prasekolah
by: Goh, Siew Siew
Published: (2010) -
Belajar untuk melindungi : meneroka pengalaman kanak-kanak dalam membangunkan sikap saintifik dan kefahaman konseptual terhadap kesedaran pemuliharaan serangga
by: Shahrir Affandi Daud @ Mohamed
Published: (2009) -
Keberkesanan Senaman Brain Gym ke atas prestasi pelajar-pelajar pencapaian akademik rendah sekolah menengah
by: Sivanesan Palaniappa Pillai
Published: (2005) -
Performance evaluation of semi-automated filling machine for “Otak-Otak” Production
by: Ishak, Nazrul Iszhar
Published: (2020)