Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak Dengan Integrasi i-Think Dan Brain Gym Untuk Meningkatkan Kefahaman Konseptual Dan Motivasi Belajar Fizik Pelajar Matrikulasi
Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak dengan Integrasi i-Think dan Brain Gym (PPBO- iTB) dibangunkan dan digunakan sebagai intervensi untuk meningkatkan tahap kefahaman konseptual Fizik dan motivasi belajar Fizik pelajar kolej matrikulasi di utara Malaysia. Responden kajian terdiri daripada 18...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/43625/1/AZLINA%20BINTI%20MAZLAN.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|