Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak Dengan Integrasi i-Think Dan Brain Gym Untuk Meningkatkan Kefahaman Konseptual Dan Motivasi Belajar Fizik Pelajar Matrikulasi

Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak dengan Integrasi i-Think dan Brain Gym (PPBO- iTB) dibangunkan dan digunakan sebagai intervensi untuk meningkatkan tahap kefahaman konseptual Fizik dan motivasi belajar Fizik pelajar kolej matrikulasi di utara Malaysia. Responden kajian terdiri daripada 18...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Mazlan, Azlina
格式: Thesis
语言:English
出版: 2018
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/43625/1/AZLINA%20BINTI%20MAZLAN.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!