Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji sama ada Teori Pembelajaran Kaunseling Kerjaya Krumboltz (1990) boleh digunapakai untuk menjelaskan kesan kemahiran dan keyakinan dalam melakukan perkara-perkara baharu terhadap inovasi pengajaran dan integrasi ICT di dalam kelas di kalangan guru-guru cemerla...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/43746/1/SHAARANI%20MAHMOOD.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.43746 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.437462019-04-12T05:24:51Z Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang 2018-05 Mahmood, Shaarani QA76.575 Multimedia systems and Internet Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji sama ada Teori Pembelajaran Kaunseling Kerjaya Krumboltz (1990) boleh digunapakai untuk menjelaskan kesan kemahiran dan keyakinan dalam melakukan perkara-perkara baharu terhadap inovasi pengajaran dan integrasi ICT di dalam kelas di kalangan guru-guru cemerlang. Guru-guru Cemerlang telah melalui pelbagai latihan dalam perkhidmatan secara berterusan dalam kepakaran subjek masing-masing. Di samping itu, mereka telah didedahkan kepada pelbagai inisiatif ICT untuk pengajaran dan pembelajaran dan telah membuktikan keupayaan mereka di dalam penguasaan mata pelajaran dan juga dalam penghasilan pelajar berpencapaian tinggi. 2018-05 Thesis http://eprints.usm.my/43746/ http://eprints.usm.my/43746/1/SHAARANI%20MAHMOOD.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Teknologi Pengajaran & Multimedia |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
QA76.575 Multimedia systems and Internet |
spellingShingle |
QA76.575 Multimedia systems and Internet Mahmood, Shaarani Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
description |
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji sama ada Teori Pembelajaran Kaunseling Kerjaya Krumboltz (1990) boleh digunapakai untuk menjelaskan kesan kemahiran dan
keyakinan dalam melakukan perkara-perkara baharu terhadap inovasi pengajaran dan integrasi ICT di dalam kelas di kalangan guru-guru cemerlang. Guru-guru Cemerlang telah
melalui pelbagai latihan dalam perkhidmatan secara berterusan dalam kepakaran subjek masing-masing. Di samping itu, mereka telah didedahkan kepada pelbagai inisiatif ICT untuk pengajaran dan pembelajaran dan telah membuktikan keupayaan mereka di dalam penguasaan mata pelajaran dan juga dalam penghasilan pelajar berpencapaian tinggi. |
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Mahmood, Shaarani |
author_facet |
Mahmood, Shaarani |
author_sort |
Mahmood, Shaarani |
title |
Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
title_short |
Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
title_full |
Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
title_fullStr |
Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
title_full_unstemmed |
Permodelan Hubungan Faktor-Faktor Kerjaya Dengan Integrasi Ict Terhadap Amalan Pengajaran Berinovasi Dalam Kalangan Guru Cemerlang |
title_sort |
permodelan hubungan faktor-faktor kerjaya dengan integrasi ict terhadap amalan pengajaran berinovasi dalam kalangan guru cemerlang |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Teknologi Pengajaran & Multimedia |
publishDate |
2018 |
url |
http://eprints.usm.my/43746/1/SHAARANI%20MAHMOOD.pdf |
_version_ |
1747821270800531456 |