Perkhidmatan Pelanggan Elektronik Di Malaysia: Penerimaan Aplikasi “E-Aduan” Dalam Kalangan Kakitangan Kerajaan Di Empat Kawasan Pentadbiran Pihak Berkuasa Tempatan
Beberapa kajian terutamanya berkaitan dengan “E-Dagang” dan Perbankan Internet dijalankan untuk melihat impak penerimaan ICT oleh pengguna berteraskan persekitaran dalam talian di organisasi yang berbeza. Namun, tidak ada kajian memfokus kepada sistem penyampaian perkhidmatan Pihak Berkuasa Tempatan...
Saved in:
Main Author: | Ahmad, Abdul Majeed |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/44774/1/ABDUL%20MAJEED%20BIN%20AHMAD.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Peranan penyelarasan kerajaan negeri terhadap kemajuan pentadbiran pihak berkuasa tempatan /
by: Shamshuzaman Haji Sulaiman
Published: (2007) -
Peranan pihak berkuasa tempatan (PBT) dalam membangunkan Kuala Lumpur sebagai ideopolis.
by: Idris, Nur Rafidah Asyikin
Published: (2011) -
Pentadbiran Jenayah Di Kelantan, 1902-1941
by: Zakaria, Mohamad Ehsan
Published: (2016) -
Undang-Undang Pentadbiran Zakat Di Aceh Dan Negeri Kedah : Satu Kajian Perbandingan
by: ., Anwar
Published: (2012) -
Perubahan Pentadbiran Daerah Dan Tanah Di Balik Pulau, Pulau Pinang 1888-1956
by: Malim, Mohd Nasser
Published: (2016)