Mohamed, N. M. Z. B. N. (2013). Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri Terhadap Pencapaian Dan Pengetahuan Geografi, Motivasi Dan Perlakuan Inkuiri Pelajar Berbeza Pencapaian: Satu Kajian Eksperimen.
Chicago Style (17th ed.) CitationMohamed, Nik Mohd Zaki Bin Nik. Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri Terhadap Pencapaian Dan Pengetahuan Geografi, Motivasi Dan Perlakuan Inkuiri Pelajar Berbeza Pencapaian: Satu Kajian Eksperimen. 2013.
MLA引文Mohamed, Nik Mohd Zaki Bin Nik. Kesan Pendekatan Pembelajaran Berasaskan Inkuiri Terhadap Pencapaian Dan Pengetahuan Geografi, Motivasi Dan Perlakuan Inkuiri Pelajar Berbeza Pencapaian: Satu Kajian Eksperimen. 2013.
警告:这些引文格式不一定是100%准确.