Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
Kajian ini bertujuan mengkaji kesan pengajaran berasaskan isu sosiosaintifik (PBISS) ke atas kemahiran pemikiran kritis, kesedaran metakognisi dan penaakulan sosiosaintifik terhadap guru pelatih pengkhususan sains di sebuah Institut Pendidikan Guru. Dalam kajian ini, sebuah modul pembelajaran dibina...
Saved in:
Main Author: | Munip, Hairiah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/46606/1/FULL%20THESIS%20by%20HAIRIAH%20MUNIP%20V1.1%28COMBINED%20ALL%2924.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
by: Munip, Hairiah
Published: (2019) -
Kesan Pembelajaran Sains Berasaskan Isu Sosiosaintifik Dengan Nilai Islam Ke Atas Sikap, Nilai Murni Dan Kemahiran Berfikir Kritis Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan Empat
by: Abd. Rahim, Rahimawati
Published: (2017) -
Pembangunan Model Pemikiran Kritis
Remaja Muslim Untuk Kurikulum
Pendidikan Islam
by: Yahya, Rizaman
Published: (2021) -
Pembangunan model penaakulan saintifik pelajar sains berdasarkan isu sosio saintifik
by: Muhamad Ikhwan Mat Saad
Published: (2018) -
Kesan Pemantauan Interaktif Bersistematik
Pembelajaran Berasaskan Projek (Pbp) Terhadap
Motivasi Pembelajaran, Regulasi Kendiri Dan
Metakognisi Dalam Kalangan Pelajar Politeknik
by: Abdul Rahman, Md. Baharuddin
Published: (2015)