Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
Kajian ini bertujuan mengkaji kesan pengajaran berasaskan isu sosiosaintifik (PBISS) ke atas kemahiran pemikiran kritis, kesedaran metakognisi dan penaakulan sosiosaintifik terhadap guru pelatih pengkhususan sains di sebuah Institut Pendidikan Guru. Dalam kajian ini, sebuah modul pembelajaran dibina...
Saved in:
主要作者: | Munip, Hairiah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/46606/1/FULL%20THESIS%20by%20HAIRIAH%20MUNIP%20V1.1%28COMBINED%20ALL%2924.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
由: Munip, Hairiah
出版: (2019) -
Kesan Pembelajaran Sains Berasaskan Isu Sosiosaintifik Dengan Nilai Islam Ke Atas Sikap, Nilai Murni Dan Kemahiran Berfikir Kritis Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan Empat
由: Abd. Rahim, Rahimawati
出版: (2017) -
Pembangunan Model Pemikiran Kritis
Remaja Muslim Untuk Kurikulum
Pendidikan Islam
由: Yahya, Rizaman
出版: (2021) -
Pembangunan model penaakulan saintifik pelajar sains berdasarkan isu sosio saintifik
由: Muhamad Ikhwan Mat Saad
出版: (2018) -
Kesan Pemantauan Interaktif Bersistematik
Pembelajaran Berasaskan Projek (Pbp) Terhadap
Motivasi Pembelajaran, Regulasi Kendiri Dan
Metakognisi Dalam Kalangan Pelajar Politeknik
由: Abdul Rahman, Md. Baharuddin
出版: (2015)