Penggunaan Pengetahuan Lalu Oleh Pelajar Dalam Pembelajaran Konsep Fizik Dalam Bilik Makmal.
Kajian kes ini ialah llntuk menyiasat penggunaan pengetahaun lalu bleh pelajar dalam pembelajaran konsep-konsep fizik dalam bilik makmal. Dua puluh sembilan pelajar Tingkatan empat, aliran Sains, yang mengambil Fizik sebagai satu matapelajaran, di sebuah sekolah menengah di Pulau Pinang diinterbiuk...
Saved in:
Main Author: | Chew, Keng Peng |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
1994
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/46662/1/Chew%20Keng%20Peng.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Amalan Bersesuaian Perkembangan Dalam Pengurusan Bilik Darjah
Prasekolah
by: Mohamad Jaafar, Anis Norma
Published: (2019) -
Amalan Bersesuaian Perkembangan Dalam Pengurusan Bilik Darjah Prasekolah
by: Mohamad Jaafar, Anis Norma
Published: (2019) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah Pada Sikap Dan Pengetahuan Alam Sekitar Dan Pencapaian Dalam Fizik
by: Abdul Mutalib, Mohd Muzaitulakmam
Published: (2014) -
Kearifan Tempatan Profesional Guru Dalam Menerapkan Kemahiran Insaniah Di Dalam Bilik Darjah
by: Arbaa, Rohani
Published: (2015) -
Penggunaan Pemodelan Persamaan
Berstruktur Untuk Meramal Tingkah Laku
Aktiviti Fizikal Dalam Kalangan Guru
Sekolah Rendah Di Perak
by: Md Yusof, Fauziah Hanim
Published: (2016)