Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.

Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampi...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chin, Loi Hin
Format: Thesis
Language:English
Published: 1999
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/46663/1/Chin%20Loi%20Hin.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.46663
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.466632020-10-22T03:03:27Z Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin. 1999-05 Chin, Loi Hin HF5001-6182 Business Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampir dengan pelanggan. Biasanya, kesan sistem servis penghantaran boleh diukur dari segi keuntungan tetapi keuntungan ini tidak dapat disahkan dengan tepat (Christopher, 1983). Oleh sebab itu, kesan tersebut bolehlah di tukar ganti melalui penukuran kualiti servis. 1999-05 Thesis http://eprints.usm.my/46663/ http://eprints.usm.my/46663/1/Chin%20Loi%20Hin.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan (Graduate School of Business)
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic HF5001-6182 Business
spellingShingle HF5001-6182 Business
Chin, Loi Hin
Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
description Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampir dengan pelanggan. Biasanya, kesan sistem servis penghantaran boleh diukur dari segi keuntungan tetapi keuntungan ini tidak dapat disahkan dengan tepat (Christopher, 1983). Oleh sebab itu, kesan tersebut bolehlah di tukar ganti melalui penukuran kualiti servis.
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Chin, Loi Hin
author_facet Chin, Loi Hin
author_sort Chin, Loi Hin
title Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
title_short Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
title_full Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
title_fullStr Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
title_full_unstemmed Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
title_sort effectiveness of service delivery system of electronic sales companies - a study of structural level and manager's origin.
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Siswazah Perniagaan (Graduate School of Business)
publishDate 1999
url http://eprints.usm.my/46663/1/Chin%20Loi%20Hin.pdf
_version_ 1747821707696013312