Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.48281 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.482812021-02-11T01:09:34Z Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu 2019-04 Ahamad, Arfah LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice) Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK sebagai strategi utama dalam pelaksanaannya. 2019-04 Thesis http://eprints.usm.my/48281/ http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice) |
spellingShingle |
LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice) Ahamad, Arfah Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
description |
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK sebagai strategi utama dalam pelaksanaannya. |
format |
Thesis |
qualification_name |
Doctor of Philosophy (PhD.) |
qualification_level |
Doctorate |
author |
Ahamad, Arfah |
author_facet |
Ahamad, Arfah |
author_sort |
Ahamad, Arfah |
title |
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
title_short |
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
title_full |
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
title_fullStr |
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
title_full_unstemmed |
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu |
title_sort |
mereka bentuk modul mai-t terhadap kemahiran berfikir aras tinggi murid kesusasteraan melayu |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
2019 |
url |
http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf |
_version_ |
1747821913591250944 |