Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu

Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Ahamad, Arfah
格式: Thesis
語言:English
出版: 2019
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
id my-usm-ep.48281
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.482812021-02-11T01:09:34Z Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu 2019-04 Ahamad, Arfah LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice) Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK sebagai strategi utama dalam pelaksanaannya. 2019-04 Thesis http://eprints.usm.my/48281/ http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice)
spellingShingle LB1025-1050.75 Teaching (Principles and practice)
Ahamad, Arfah
Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
description Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK sebagai strategi utama dalam pelaksanaannya.
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Ahamad, Arfah
author_facet Ahamad, Arfah
author_sort Ahamad, Arfah
title Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
title_short Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
title_full Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
title_fullStr Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
title_full_unstemmed Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
title_sort mereka bentuk modul mai-t terhadap kemahiran berfikir aras tinggi murid kesusasteraan melayu
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2019
url http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf
_version_ 1747821913591250944