Mereka bentuk Modul Mai-T Terhadap Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Murid Kesusasteraan Melayu
Kajian ini bertujuan untuk membina dan menilai keberkesanan modul pengajaran puisi, iaitu Modul Aktiviti I-THINK (Mai-T) terhadap kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) murid Kesusasteraan Melayu (KM). Rekabentuk Pembinaan moduk ini berdasarkan model ASSURE dan mengaplikasikan peta pemikiran i_THINK...
Saved in:
主要作者: | Ahamad, Arfah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/48281/1/Mereka%20bentuk%20Modul%20Mai-T%20Terhadap%20Kemahiran%20Berfikir%20Aras%20Tinggi%20Murid%20Kesusasteraan%20Melayu%20cut.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan efikasi guru menggunakan komsas dan pedagogi kemahiran berfikir aras tinggi dengan kompetensi pengajaran guru Bahasa Melayu
由: Rozani Ahmad
出版: (2019) -
Amalan pengajaran guru, masalah penguasaan kemahiran bahasa dan strategi pembelajaran bahasa dalam kalangan murid pemulihan khas
由: Roslan, Chin
出版: (2016) -
Reka Bentuk Perisian Multimedia dalam Pengajaran dan Pembelajaran
由: Elhammi, Haji Ahmad
出版: (1998) -
Penggunaan bahan bantu mengajar dalam pengajaran kemahiran asas membaca di kelas pemulihan khas murid tahun tiga di daerah Kota Marudu
由: Ruhaidah, Hamdan
出版: (2011) -
Penghasilan perisian modul pembelajaran kendiri bagi proses mereka bentuk pangkalan data untuk mata pelajaran pengurusan pangkalan data di Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn
由: Mohd Hanapi, Norhazlinda
出版: (2003)