Kesan Perancahan, Pembelajaran Pengaturan Kendiri Dan Penulisan Refleksi Terhadap Rekaan Seni Visual Dalam Persekitaran Pembelajaran Atas Talian
Sistem Pembelajaran Persekitaran Secara Atas Talian (SPPAT) adalah satu ruang perbincangan pembelajaran secara atas talian yang diwujudkan untuk membolehkan pelajar-pelajar berhubung dengan guru dan rakan pada bila-bila masa terutama di luar waktu persekolahan. Objektifnya untuk menggalakkan pelajar...
Saved in:
Main Author: | Mustaffa Kamal, Mohd Yusof |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/52617/1/Pages%20from%20MOHD%20YUSOF%20BIN%20MUSTAFFA%20KAMAL%20-%20TESIS.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persekitaran pembelajaran, motivasi, pengaturan pembelajaran kendiri dan pencapaian dalam kalangan pelajar berbakat akademik /
by: Jamaliah Ijak -
Pembelajaran penulisan dalam talian dengan bimbingan mentor rakan sebaya /
by: Mohd Yusof Mustaffa Kamal
Published: (2009) -
Strategi pembelajaran pengaturan kendiri pendidikan Akhlak pelajar Fakulti Pengajian Islam /
by: Noorzanah Syahminan
Published: (2012) -
Strategi pembelajaran pengaturan kendiri pendidikan islam dan penghayatan akhlak pelajar sekolah menengah di Sarawak /
by: Azhar Ahmad
Published: (2006) -
Strategi pembelajaran pengaturan kendiri pendidikan akidah islam penuntut-penuntut melayu di Universiti Malaysia Kelantan /
by: Rohana Ibrahim