Modul Pembelajaran Integrasi Stem Forensik Dalam Meningkatkan Pemikiran Kritis Dan Kreativiti Saintifik Murid Sekolah Menengah Merentas Jantina
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan dan menilai satu modul yang dikenali sebagai Modul Pembelajaran Integrasi STEM berkontekskan Sains Forensik (PISTEM Forensik) serta mengkaji keberkesanan penggunaan modul ini terhadap pemikiran kritis dan kreativiti saintifik murid tingkatan empat. Kajian i...
Saved in:
主要作者: | Aris, Noor Fadzilah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/53163/1/full%20thesis%20by%20NOOR%20FADZILAH_PRINT%20ON%202%20MAC%202020.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Modul Pembelajaran Integrasi Stem Forensik Dalam Meningkatkan Pemikiran Kritis Dan Kreativiti
Saintifik Murid Sekolah Menengah Merentas Jantina
由: Aris, Noor Fadzilah
出版: (2020) -
Penerapan kemahiran kreativiti, pemikiran kritis, kolaborasi dan komunikasi dalam kerja amali stem kimia tingkatan enam.
由: Mohamad, Nur Zaitul Akmar
出版: (2022) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Manual Elektrokimia Bagi Meningkatkan Pemahaman Konsep Elektrokimia, Kemahiran Penaakulan Saintifik Serta Motivasi Pelajar
由: Yahaya, Munaratul Aini
出版: (2020) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Manual Elektrokimia Bagi Meningkatkan Pemahaman Konsep Elektrokimia, Kemahiran Penaakulan Saintifik Serta Motivasi Pelajar
由: Yahaya, Munaratul Aini
出版: (2020) -
Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
由: Norjanah Ambo
出版: (2019)