Kesan Penggunaan Modul Berasaskan Pentaksiran Formatif Kecerdasan Pelbagai Terhadap Pencapaian Topik Jirim, Kebimbangan Pentaksiran Dan Efikasi Kendiri Murid Tahun Lima
This study is conducted to develop a Multiple Intelligence Approach Module (Modul PKP) and Multiple Intelligence Rubric (Rubrik KP) to be applied in teaching and learning of States Of Matter topic in year five. Modul PKP is built based on ASSURE Model, which involves six steps which are (i) Analyze...
Saved in:
主要作者: | Ahmad, Norasyikin |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/53744/1/NORASYIKIN%20BINTI%20AHMAD%20-%20TESIS24.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Membina dan mengesahkan instrumen pentaksiran kecerdasan pelbagai /
由: Ibrahim Mohamed Zin
出版: (2007) -
Penilaian pelaksanaan pentaksiran formatif di prasekolah Kementerian Pendidikan Malaysia /
由: Suzana Abd Mutalib -
Pembinaan Model Konsepsi
Dan Amalan Pentaksiran Guru
由: Abd. Rahman, Yusni
出版: (2014) -
Pembinaan Model Konsepsi
Dan Amalan Pentaksiran Guru
由: Abd. Rahman, Yusni
出版: (2014) -
Pembinaan Model Konsepsi
Dan Amalan Pentaksiran Guru
由: Abd. Rahman, Yusni
出版: (2014)