Kompetensi Kaunseling Multibudaya Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sekolah Terhadap Murid Berkeperluan Khas
Perkhidmatan bimbingan dan kaunseling terhadap Murid Berkeperluan Khas (MBK) di Sekolah Integrasi didapati kurang difokuskan oleh Guru Bimbingan dan Kaunseling Sekolah (GBKS). Hal ini disebabkan kekurangan kompetensi kaunseling multibudaya dalam kalangan GBKS terhadap klien yang mempunyai perbezaan...
Saved in:
Main Author: | Bali, Norafifah Binti |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/55775/1/Pages%20from%20Norafifah%20Bali%20-%20tesis-PRINT%2C%2013%20FEB%202020%20cut.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Efikasi Kendiri, Sikap, Kesediaan Dan Cabaran Menjalankan Perkhidmatan Bimbingan Dan Kaunseling Klien kerkeperluan Khas
by: Bakar, Rohaida
Published: (2017) -
Penggunaan E-Braille Al-Quran
Terhadap Penguasaan Huruf, Baris Dan
Petikan Surah Dalam Kalangan Murid
Berkeperluan Khas Penglihatan
by: Adnan, Mohamad Fakrul Razi
Published: (2022) -
Kesan Kaunseling Individu Terapi Rasional Emosi Dan Tingkah Laku (Rebt), Kaunseling Sedia Ada (Ksa) Dan Kumpulan Kawalan (Kk) Terhadap Tingkah Laku Agresif Murid Sekolah Menengah
by: Shaari, Azemi
Published: (2014) -
Pembinaan Dan Kesan Modul Intervensi Kaunseling Kelompok Brief Coping Stress (Briscope) Terhadap Stres Guru Pelatih IPGM
by: Ali, Mohamad Faizel
Published: (2021) -
Kesan Kaunseling Brief Individu Ke Atas Penghargaan
Kendiri Dan Kadar Ponteng Pelajar Ponteng Sekolah
by: Aman, Rahimi Che
Published: (2006)