Modul Pembelajaran Integrasi Stem Forensik Dalam Meningkatkan Pemikiran Kritis Dan Kreativiti Saintifik Murid Sekolah Menengah Merentas Jantina
Kajian ini bertujuan untuk membangunkan dan menilai satu modul yang dikenali sebagai Modul Pembelajaran Integrasi STEM berkontekskan Sains Forensik (PISTEM Forensik) serta mengkaji keberkesanan penggunaan modul ini terhadap pemikiran kritis dan kreativiti saintifik murid tingkatan empat. Kajian ini...
Saved in:
主要作者: | Aris, Noor Fadzilah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2020
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/55976/1/full%20thesis%20by%20NOOR%20FADZILAH_PRINT%20ON%202%20MAC%202020%20cut.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Modul Pembelajaran Integrasi Stem
Forensik Dalam Meningkatkan
Pemikiran Kritis Dan Kreativiti
Saintifik Murid Sekolah Menengah
Merentas Jantina
由: Aris, Noor Fadzilah
出版: (2020) -
Penerapan kemahiran kreativiti, pemikiran kritis, kolaborasi dan komunikasi dalam kerja amali stem kimia tingkatan enam.
由: Mohamad, Nur Zaitul Akmar
出版: (2022) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Manual Elektrokimia Bagi Meningkatkan Pemahaman Konsep Elektrokimia, Kemahiran Penaakulan Saintifik Serta Motivasi Pelajar
由: Yahaya, Munaratul Aini
出版: (2020) -
Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Manual Elektrokimia Bagi Meningkatkan Pemahaman Konsep Elektrokimia, Kemahiran Penaakulan Saintifik Serta Motivasi Pelajar
由: Yahaya, Munaratul Aini
出版: (2020) -
Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
由: Norjanah Ambo
出版: (2019)