Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru Prasekolah Terhadap Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Aktiviti Bermain Dalam Komponen Sains Awal
The element of Higher Order Thinking Skills (HOTS) has been included in the National Preschool Standard Curriculum (KSPK) Revised 2017, which is after four years of HOTS being transformed in the education system in Malaysia. This study aims to explore the perspectives and identify practices and c...
Saved in:
主要作者: | Rasid, Norhailee Abdul |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/59170/1/NORHAILEE%20BINTI%20ABDUL%20RASID%20-%20TESIS%20cut.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru
Prasekolah Terhadap Penerapan
Kemahiran Berfikir Aras Tinggi
Melalui Aktiviti Bermain Dalam
Komponen Sains Awal
由: Rasid, Norhailee Abdul
出版: (2022) -
Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Dalam Pembelajaran Dan Pemudahcaraan Penulisan Karangan Argumentatif
由: Mokhtar, Marzni Mohamed
出版: (2018) -
Perkembangan kecerdasan spiritual kanak kanak prasekolah melalui bermain
由: Iylia Dayana Shamsudin
出版: (2013) -
Pengetahuan guru dan kekangan yang dihadapi untuk menjalankan aktiviti bermain dalam pengajaran dan pembelajaran sains awal di prasekolah /
由: Syariza Hani Hj. Shair -
Amalan guru dalam melaksanakan aktiviti belajar melalui bermain bagi memupuk kemahiran interaksi sosial murid prasekolah masalah pembelajaran /
由: Siti Saleha Samsuri