Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru Prasekolah Terhadap Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Aktiviti Bermain Dalam Komponen Sains Awal
Elemen Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) telah termaktub dalam Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) Semakan 2017, iaitu selepas empat tahun KBAT ditransformasikan dalam sistem pendidikan di Malaysia. Sehubungan itu, kajian ini bertujuan untuk meneroka pandangan, mengenalpasti amal...
Saved in:
Main Author: | Rasid, Norhailee Abdul |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/59386/1/NORHAILEE%20BINTI%20ABDUL%20RASID%20-%20TESIS%20cut.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
Pembinaan
Instrumen Kesediaan Belajar Awal
Kanak-Kanak (Ikbak)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
Pembinaan Instrumen Kesediaan Belajar Awal Kanak-Kanak (Ikbak)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
by: Hanapi, Haslina
Published: (2013)
Similar Items
-
Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru
Prasekolah Terhadap Penerapan
Kemahiran Berfikir Aras Tinggi
Melalui Aktiviti Bermain Dalam
Komponen Sains Awal
by: Rasid, Norhailee Abdul
Published: (2022) -
Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Dalam Pembelajaran Dan Pemudahcaraan Penulisan Karangan Argumentatif
by: Mokhtar, Marzni Mohamed
Published: (2018) -
Perkembangan kecerdasan spiritual kanak kanak prasekolah melalui bermain
by: Iylia Dayana Shamsudin
Published: (2013) -
Pengetahuan guru dan kekangan yang dihadapi untuk menjalankan aktiviti bermain dalam pengajaran dan pembelajaran sains awal di prasekolah /
by: Syariza Hani Hj. Shair -
Amalan guru dalam melaksanakan aktiviti belajar melalui bermain bagi memupuk kemahiran interaksi sosial murid prasekolah masalah pembelajaran /
by: Siti Saleha Samsuri