Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru Prasekolah Terhadap Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Melalui Aktiviti Bermain Dalam Komponen Sains Awal
Elemen Kemahiran Berfikir Aras Tinggi (KBAT) telah termaktub dalam Kurikulum Standard Prasekolah Kebangsaan (KSPK) Semakan 2017, iaitu selepas empat tahun KBAT ditransformasikan dalam sistem pendidikan di Malaysia. Sehubungan itu, kajian ini bertujuan untuk meneroka pandangan, mengenalpasti amal...
Saved in:
主要作者: | Rasid, Norhailee Abdul |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2022
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/59386/1/NORHAILEE%20BINTI%20ABDUL%20RASID%20-%20TESIS%20cut.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pandangan, Amalan Dan Cabaran Guru
Prasekolah Terhadap Penerapan
Kemahiran Berfikir Aras Tinggi
Melalui Aktiviti Bermain Dalam
Komponen Sains Awal
由: Rasid, Norhailee Abdul
出版: (2022) -
Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Dalam Pembelajaran Dan Pemudahcaraan Penulisan Karangan Argumentatif
由: Mokhtar, Marzni Mohamed
出版: (2018) -
Perkembangan kecerdasan spiritual kanak kanak prasekolah melalui bermain
由: Iylia Dayana Shamsudin
出版: (2013) -
Pengetahuan guru dan kekangan yang dihadapi untuk menjalankan aktiviti bermain dalam pengajaran dan pembelajaran sains awal di prasekolah /
由: Syariza Hani Hj. Shair -
Amalan guru dalam melaksanakan aktiviti belajar melalui bermain bagi memupuk kemahiran interaksi sosial murid prasekolah masalah pembelajaran /
由: Siti Saleha Samsuri