Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme

Kajian ini mengkaji keperluan ke arah pembinaan modul latihan modaliti komunikasi augmentatif dan alternatif (KAA) yang seiring dengan inovasi teknologi masa kini. Melibatkan enam peserta murid dan pasangan gurunya dari Program Pendidikan Khas Integrasi Prasekolah di empat daerah utama di Perak, r...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
Format: Thesis
Language:English
Published: 2022
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/59530/1/24%20Pages%20from%20NOR%20SITI%20ROKIAH%20BINTI%20ABDUL%20RAZAK.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-usm-ep.59530
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.595302023-10-24T01:35:07Z Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme 2022-02 Abdul Razak, Nor Siti Rokiah L7-991 Education (General) Kajian ini mengkaji keperluan ke arah pembinaan modul latihan modaliti komunikasi augmentatif dan alternatif (KAA) yang seiring dengan inovasi teknologi masa kini. Melibatkan enam peserta murid dan pasangan gurunya dari Program Pendidikan Khas Integrasi Prasekolah di empat daerah utama di Perak, rekabentuk kajian campuran menganalisis kedua-dua sumber data kualitatif dan kuantitatif telah dilaksanakan 2022-02 Thesis http://eprints.usm.my/59530/ http://eprints.usm.my/59530/1/24%20Pages%20from%20NOR%20SITI%20ROKIAH%20BINTI%20ABDUL%20RAZAK.pdf application/pdf en public phd doctoral Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Education Studies)
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
description Kajian ini mengkaji keperluan ke arah pembinaan modul latihan modaliti komunikasi augmentatif dan alternatif (KAA) yang seiring dengan inovasi teknologi masa kini. Melibatkan enam peserta murid dan pasangan gurunya dari Program Pendidikan Khas Integrasi Prasekolah di empat daerah utama di Perak, rekabentuk kajian campuran menganalisis kedua-dua sumber data kualitatif dan kuantitatif telah dilaksanakan
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
author_facet Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
author_sort Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
title Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
title_short Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
title_full Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
title_fullStr Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
title_full_unstemmed Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
title_sort pembinaan dan penilaian modul komunikasi augmentatif dan alternatif kemahiran komunikasi murid autisme
granting_institution Universiti Sains Malaysia
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan (School of Education Studies)
publishDate 2022
url http://eprints.usm.my/59530/1/24%20Pages%20from%20NOR%20SITI%20ROKIAH%20BINTI%20ABDUL%20RAZAK.pdf
_version_ 1783729571201286144