Kesan Modul Psycho-B’great Terhadap Pencapaian Dan Sikap Bagi Tema Asas Biologi Dan Orientasi Pelbagai Kecerdasan Murid Tingkatan Empat
Perkembangan pendidikan STEM Biologi memberi kesan positif terhadap pencapaian akademik dan pengembangan pelbagai kemahiran dalam kalangan murid. Namun begitu, murid merasakan sukar untuk belajar Biologi kerana wujud persepsi negatif serta kurang kesediaan mental dan keyakinan diri. Maka, kajian...
Saved in:
主要作者: | Shaharim, Saidatul Ainoor |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2023
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/60330/1/SAIDATUL%20AINOOR%20BINTI%20SHAHARIM%20-%20TESIS%20cut.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Pendekatan Kecerdasan Pelbagai Secara Atas Talian Terhadap Literasi Digital, Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Pencapaian Pelajar Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat Bagi Topik Daya Dan Gerakan
由: Ahamad, Adri Nirwan
出版: (2020) -
Kesan Penggunaan Modul Berasaskan Pentaksiran Formatif Kecerdasan Pelbagai Terhadap Pencapaian Topik Jirim, Kebimbangan Pentaksiran Dan Efikasi Kendiri Murid Tahun Lima
由: Ahmad, Norasyikin
出版: (2021) -
Tinjauan kecerdasan pelbagai di kalangan pelajar tingkatan empat /
由: Arbaiyah Md Zin
出版: (2006) -
Analisis interaksi guru,pelajar, persekitaran pembelajaran dan komitmen pelajar terhadap keselesaan pembelajaran Biologi (IR)
由: Saidatul Ainoor Shaharim
出版: (2015) -
Kecerdasan pelbagai pemimpin pendidikan dan pembangunan profesional guru di empat buah MRSM /
由: Syauqi Hj. Mohd. Noor
出版: (2013)